„SOL“ ir „Lindström“ – bendros vertybės kuria sėkmingą partnerystę
02. spalio 2023
Ar žinojote, kad „SOL“ir „Lindström“ sieja bendra istorija? Kai 1848 m. „Lindström“ pradėjo verslą Suomijoje, jis apėmė ir dabartinę „SOL“ veiklos sritį. Tačiau 1922 m. „Lindström“ įsigijusio naujo savininko anūkas norėjo savarankiškai užsiimti verslu ir perėmė įmonės valymo ir atliekų tvarkymo verslą. Taip Suomijoje 1992 m. buvo įkurta įmonė „SOL“. Taigi šiandieninės „SOL“ ir „Lindström” yra kilusios iš tos pačios šeimos ir tos pačios įmonės.
Gerai prižiūrimas kilimas sumažina valymo paslaugų poreikį
Iki aštuonių metrų kiliminė danga priešais įėjimą gerokai sumažina nešvarumų patalpose, o tai padeda sutaupyti darbo laiko paslaugų teikėjui ir užtikrina švaresnę aplinką klientui. Štai kodėl tvarkingas ir nuolat prižiūrimas kilimas yra vienas pirmųjų dalykų, kuriuos rekomenduojame savo klientams. „SOL“ pardavimų ir rinkodaros vadovė Mergit Inno sako, kad dažnai užtenka paskambinti „Lindström“ kontaktiniam asmeniui, kad „SOL“ klientams visose Baltijos šalyse būtų pradėta teikti patikima kilimų priežiūros paslauga.
„Mums svarbu, kad „Lindström“ gali teikti paslaugas „SOL“ klientams visose Baltijos šalyse. Esame tikri dėl vienodos paslaugų kokybės visose šalyse ir viską, ko reikia, galime gauti vienoje vietoje – tai padeda taupyti laiką, – tęsia „SOL“ atstovė. „Lindström“ yra kilimų ekspertai, padedantys klientams priimti protingus sprendimus. Pavyzdžiui, norint optimizuoti klientų išlaidas, svarbu pasirinkti tinkamą kilimo dydį ir priežiūros dažnumą.“
Pasak „SOL“ pardavimų ir rinkodaros vadovės, ji gali ramiai rekomenduoti „Lindström“ savo klientams. „Galiu būti 99,99 proc. tikra, kad darbas bus atliktas gerai ir klientui bus garantuotas su „SOL“ sutartas kokybės lygis. Žinau, kad klientui bus suteikta mūsų lūkesčius atitinkanti vertė ir kad bus lanksčiai reaguojama į pokyčius. „Lindström“, kaip ir mes, mąsto kartu su klientu – jei neįmanoma, tai kažkaip vis tiek įmanoma“, – sako ji, vertindama panašų įmonių požiūrį į verslą, patikrintą per aštuonerius bendradarbiavimo metus.
Partnerio pasirinkimą lėmė bendros vertybės
Pasak Mergit Inno, 2015 m. „SOL“ ieškojo kilimų paslaugos partnerio, kuris atitiktų jų vertybes. „Smagu kasdien jausti, kad „Lindström“ ir mūsų vertybės panašios. Į žmones orientuotas mąstymas ir požiūris, patikimumas, orientacija į sprendimus – mūsų verslo kultūra panaši. Manau, kad bendros vertybės yra gero bendradarbiavimo pagrindas“, – papildo „SOL“ pardavimų ir rinkodaros vadovė. Ieškodama pavyzdžių, ji pradeda nuo darbuotojų ir valdymo kultūros: „Svarbu sąžiningai mokėti darbuotojams, gerai su jais elgtis, žmogiškai vadovauti, įtraukti juos į darbą.“
Mergit Inno pažymi, kad tiek „Lindström“, tiek „SOL“ daug dėmesio skiria vadovavimo kokybei – pradedant įdarbinimu, mentoryste ir instruktavimu ir baigiant, pavyzdžiui, vadovų ugdymo programomis. „Jei įmonėje nebus darbuotojų, kurie jaučiasi gerai ir yra atsidavę darbui, negalėsite teikti gerų paslaugų“, – aiškina ji.
Be to, abiem įmonėms svarbi aplinka ir tvarus išteklių naudojimas. „Lindström“ siekia tvarumo, „SOL“ taip pat neatsilieka. Mes norime pakeisti ir klientų požiūrį į tvarumą, kad nebūtų perteklinio vartojimo – abi įmonės sąmoningai eina šia kryptimi. Tiek „Lindström“, tiek „SOL“ įmonėse ieškome novatoriškų sprendimų, kurie leistų mažiau švaistyti”, – priduria Mergit.
Pasak Mergit Inno, renkantis partnerius „SOL“ labai svarbus ilgalaikis požiūris. „Partneriai mums yra kaip investicija – mes juos vertiname, todėl dažnai nekeičiame. Mes neperkame atskiros paslaugos, mes dirbame ir kuriame kartu“, – sako ji ir priduria, kad paslaugos perkamos kitur tik tada, kai galutinis klientas nori kito konkretaus tiekėjo.
„Mums patinka ir į ateitį orientuotas „Lindström“ požiūris – tai nėra greitas verslas, o įmonė, sukurta ilgam. Esant toms pačioms vertybėms ir ilgalaikei partnerystei, susiformuoja graži simbiozė. Tada klientas patenkintas ir viskas sklandžiai veikia“, – sako „SOL“ atstovė, apibendrindama darbo su „Lindström“ patirtį.
Bendra „SOL“ ir „Lindström“ istorija pirmiausia buvo aprašyta „Lindström Eesti“ svetainėje.