„G4S Estija“ administracijos skyriaus vadovas: „SOL“ paslaugos – be rūpesčių“
25. birželio 2024
„G4S Estija“ apsaugos paslaugas klientams teikia jau daugiau kaip 30 metų. Įmonė visada labai rūpinosi savo darbuotojais, klientais ir partneriais, o tai leido įmonei augti ir plėstis.
„SOL Baltics“ rūpinasi Taline esančiu „G4S Estija“ 3 000 m2 dydžio centriniu biuru tik 1,5 metų, tačiau bendradarbiavimas vyksta sklandžiai. Su mažesniais biurais bendradarbiaujama ilgiau, tad klientas jau galėjo įsitikinti, kad „SOL“ įmone galima pasikliauti.
„G4S“ centriniame biure dirba 200 žmonių, tačiau kartu su patruliais ir technikos darbuotojais kasdien gali apsilankyti apie 300 darbuotojų. Įmonės biurai įsikūrę didžiuosiuose miestuose, tokiuose kaip Talinas, Tartu, Pernu, Jehvis, ir mažesnėse vietovėse, tokiose kaip Kuresarė, Hapsalu, Narva, Rakverė, Valga, Paidė ir Jegeva.
Pakalbinome „G4S“ administracijos skyriaus vadovą Andres Pastarus. Jis pasidalijo savo patirtimi ir mintimis apie „SOL“ ir „G4S“ bendradarbiavimą. Andres Pastarus įvairias pareigas įmonėje eina jau 25 metus – nuo projektų vadovo iki administracijos skyriaus vadovo, taip pat jau keletą metų yra atsakingas už organizacijos nekilnojamojo turto priežiūrą. Pasak jo, „SOL“ įnašas yra labai svarbus kasdieniame „G4S“ darbe.
„SOL“ kasdienė veikla „G4S“ pastate apima tiek vakarinį, tiek dieninį tvarkymą, kad darbo erdvės visada būtų švarios ir tvarkingos. Užtikrinama nuolatinių darbo vietų priežiūra, išvalomos kritinės zonos ir greitai išsprendžiamos bet kokios kilusios problemos. „Dieninis valymas – tai patogumo paslauga, dėl kurios vakarinį tvarkymą galime atlikti kas antrą dieną“, – pasakojo Andres Pastarus. Anot jo, tai yra labai efektyvus sprendimas, padedantis užtikrinti švarą bet kuriuo metu.
Kaip ir „SOL“, „G4S“ siekia būti atsidavusiu tvarumo kelrodžiu ir sektinu pavyzdžiu. Ne vienus metus įmonė daugiausia dėmesio skiria centralizuotam atliekų tvarkymui – tai yra vienas iš jos ESG tikslų. ISO 14001 sertifikatas ir Tvarumo indekso sidabro kategorijos sertifikatas patvirtina įmonės įsipareigojimą skatinti aplinkai palankius veiksmus.
Dėl bendradarbiavimo su „SOL“ sumažėjo poreikis spręsti kasdienius priežiūros klausimus. Pašnekovo teigimu, „SOL“ paslaugos nekelia rūpesčių ir yra patikimos, o tai ypač svarbu toje srityje, kurioje problemos gali greitai kauptis. „Įmonės viduriniosios grandies vadovai puikiai išmano savo darbą, tad „G4S“ patalpose užtikrinama nepriekaištinga švara ir tvarka, leidžianti įmonės darbuotojams visą dėmesį skirti savo užduotims“, – pažymėjo Andres Pastarus.
Andres Pastarus gerų žodžių negailėjo ir „SOL“ darbuotojai Ljudmillai. „SOL“ dieninė valytoja Ljudmilla savo darbą visada atlieka labai atsakingai. Ji patikrina pastatą ir kruopščiai išvalo kiekvieną kampelį. Jos pozityvus požiūris ir atsidavimas yra puikus pavyzdys, kaip tinkamas žmogus tinkamoje vietoje gali padaryti visą darbo aplinką malonesnę, – sako Andres Pastarus. – „Ljudmilla yra tikra specialistė, galinti greitai ir savarankiškai išspręsti visas su kavos aparatais ir poilsio kambariais susijusias problemas. Toks atsidavimas ir rūpestis – neįkainojami.“
Bendradarbiavimas tarp „G4S Estija“ ir „SOL“ rodo, kaip bendros abiejų įmonių pastangos ir apgalvota paslaugų teikimo pradžia (valymas atliktas dar prieš persikraustymą) gali duoti puikių rezultatų. Ilgametis bendradarbiavimas ir „G4S“ administracijos skyriaus vadovo pagyrimo žodžiai patvirtina, kad „SOL“ siūlo kokybiškas paslaugas, kurios padeda sukurti malonią darbo aplinką visiems darbuotojams. „Rekomendavau „SOL“ ir kitiems nekilnojamojo turto savininkams bei įmonėms, nes esame labai patenkinti jų darbu“, – pridūrė Andres Pastarus.