„SOL Baltics“ paslaugų kokybės partnerė buvo nominuota Metų vidaus mokytojas 2022 titului

30. lapkričio 2022

Konkurso Metų vidaus mokytojas tikslas – pripažinti organizacijų vidaus mokytojus kaip suaugusiųjų tobulėjimo rėmėjus, kurie dalijasi savo žiniomis organizacijoje, padeda kolegoms ugdant specifinius įgūdžius, formuoja jų, kaip besimokančių suaugusiųjų suvokimo ir požiūrio ugdymą ir remia jų saviugdą.

Tiina Vinkmann gavo Metų vidaus mokytojo 2022 pripažinimą iš trijų geriausių nominantų Šį kartą titulas buvo suteiktas SOL gero bendradarbiavimo partnerio Nedarbo kasos vidaus mokytojui.

Tiina SOL dirba nuo 2019 metų vasaros kaip paslaugų kokybės partnerė Baltijos šalyse. Ji aktyviai prisideda prie SOL paslaugų kokybės vystymo, glaudžiai bendradarbiaudama su valymo verslo padaliniais Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Be to Tiina yra stipri vidaus mokytoja, kurianti ir vedanti vidinius valymo ir aptarnavimo kokybės mokymus įvairių padalinių darbuotojams. Tiinos vykdomų mokymų spektras yra platus – nuo papildomų valytojų mokymo objektuose iki valymo srities vadovų profesinių kompetencijų ugdymo ir pasirengimo profesiniams egzaminams. 100% Tiinos vadovaujamų valytojų profesijai ruošiančių SOL ugdymo programų dalyvių sėkmingai išlaikė profesinį egzaminą, iš viso per 2 metus net 37 besimokiusieji.

Nuotraukoje: Tiina Vinkmann, paslaugų kokybės partnerė

Tiina neabejotinai yra SOL valymo kompetencijos centro Baltijos šalyse ramstis.

Tiina taip pat dalyvavo keliuose vystimo projektuose, iš kurių didžiausias – dabar vykstantis INSTA800 tarptautinio standarto atnaujinimas, bendradarbiaujant su valymo profesionalais iš penkių skirtingų šalių. Ji įnešė savo indėlį į standartais paremtą valymo darbuotojų mokymų kūrimą, išbandė juos ir vedė mokymus įvairiose klientų objektuose Latvijoje.

Visų tų žinių ir įgūdžių, kuriuos Tiina turi kaip vidaus mokytoja, neįmanoma išmokti jokioje mokykloje. Svarbią suaugusiųjų mokytojo pasiruošimo dalį Tiina gavo iš andragogikos studijų. Už profesinių žinių bagažo neabejotinai slypi daugybė įvairių mokymų bėgant metams, tačiau didžiąja dalimi jos profesinis (valymo srities) profesionalumas yra pagrįstas ilgamete, net 16 metų praktine patirtimi ir mokytojos veikla.

Paklausėme Tiinos, kuo ją žavi vidaus mokytojo darbas.

„Vidiniai mokymai daugeliu atžvilgių skiriasi nuo mano ankstesnio darbo. Šiuo metu mano mokiniai yra mano kolegos, su kuriais kasdien susitinku biure ir objekte. Tai nuolatinis mokymasis abiems pusėms. Mokinių grįžtamasis ryšys vidaus mokytojui yra labai greitas, betarpiškas ir, svarbiausia, nuoširdus. Viskas, kas pasakyta mokymuose, turi būti lengvai suprantama ir pritaikyta praktiškai. Mano, kaip vidaus mokytojo, tobulėjimas vyksta visų pirma yra jų dėka, kad būčiau pasiruošusi naujiems klausimams. Vidiniai mokymai įdomūs yra tuo, kad galiu prisidėti kuriant naują mokymą, pasisakyti dėl mokymų turinio, padėti sujungti ir įgyvendinti naujų mokymų turinį ir tikslus.“

Paklausus Tiinos, kaip jai visa tai pavyksta ir kaip ji spėja, ji atsako:

„Mane įkvepia, kai kolega sako, kad mano pasiūlytas sprendimas veikė arba buvo geras, kad tinkamu momentu palaikiau ir suteikė daugiau pasitikėjimo. Bendradarbių atvirumas ir sąžiningumas yra vienas iš svarbiausių vidinių mokymų sėkmės faktorių. Man labai patinka mano darbas ir ypač man patinka mano bendradarbiai“.”