Kelionė į „SOL“: apie techninės priežiūros skyriaus klientų vadybininko Heiko iššūkius ir netikėtumus
28. lapkričio 2023
Heiko „SOL“ dirba kiek mažiau nei metus. Jo kelias į čia prasidėjo nuo pokalbio su kaimynu Rene, kuris jau dirbo „SOL“ techninės priežiūros skyriuje.
Heiko prasitarė savo sklypo kaimynui, kad bando susirasti naują darbą ir jau išsiuntė keletą CV. Rene pasiūlė jam išbandyti ir „SOL“. Nors tuo metu „SOL“ naujų darbuotojų neieškojo, kitą dieną Rene pranešė, kad kitos dienos 14 val. Heiko yra laukiamas darbo pokalbyje.
Heiko kvietimą priėmė ir taip atsidūrė „SOL“. Pradžioje viskas buvo iššūkis, nes Heiko techniko darbą pradėjo kone nuo nulio. Jo pagrindinis tikslas yra visada atlikti darbą puikiai, susikuriant sau tinkamas tvarkas.
Po kurio laiko Heiko netikėtai atrado save klientų vadybininko vaidmenyje. Jo nuomone, kad darbe atiduota daugiau nei reikėtų ir turi drąsos išsakyti savo nuomonę, kaip dirbti efektyviau.
Pas Heiko nėra „įprastos darbo dienos“, nes jis yra aktyvus vadybininkas, be to, atlieka jau išmoktas techniko pareigas. Kiekviena diena atneša naujų iššūkių ir netikėtumų. Darbo diena gali prasidėti ir 6.00 val., ir 8.00 val., priklausomai nuo poreikio ir važiavimo atstumo.
„SOL“ Heiko labiausiai vertina sanglaudą, darbuotojų nuomonės svarbą, tobulėjimo galimybes ir laisvę priimti sprendimus. Heiko tikrai rekomenduotų „SOL“ draugui, nes tai vieta, kur vertinami žmonės ir nėra vietos diskriminacijai.
Laisvalaikiu didžiausias Heiko pomėgis – beveik dvejų metų vaikas. Be darbo ir šeimos, šiuo metu nelabai lieka laiko savo kitiems pomėgiams. Jei būtų laiko, mielai užsiimtų motosportu.
Pabaigai Heiko pasakoja apie juokingą atsitikimą dirbant „SOL“. Viena įsimintiniausių istorijų yra susijusi su Karen, įdarbinimo ir žmonių vystymo partnerės, būrimu kortomis. Karen tvirtino, kad Heiko laukia šeimos pagausėjimas ir neilgai trukus šis spėjimas išsipildė. Ateityje Heiko žada išeiti iš kabineto, jei į jį ateis Karen su savo kortomis.