Techninių sistemų priežiūra
Reguliari techninių sistemų priežiūra užtikrins sklandų pastato sistemų veikimą ir ilgaamžiškumą. „SOL“ atlieka teisės aktuose numatytą periodinę ir reguliarią techninių sistemų techninę priežiūrą, taip pat teikia avarines paslaugas klientams, su kuriais sudarytos sutartys. Specializacija į verslo klientus užtikrina visapusišką požiūrį ir kokybiškas paslaugas.
Kodėl techninę sistemų priežiūrą verta patikėti „SOL“?
- Turint asmeninį ir kompetentingą administratorių lengviau bendrauti ir greitai išspręsti techninius sunkumus.
- 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę veikianti techninių sistemų priežiūros komanda užtikrina greitą reagavimą į avarines situacijas.
- Klientų valdymo programinė įranga saugo techninės priežiūros istoriją ir leidžia klientui suprasti, kaip ir kada atliekama techninė priežiūra.
- Specializacija į verslo klientus užtikrina išsamų ir profesionalų požiūrį.
- Dalijimasis žiniomis ir aprėptis Baltijos šalyse.
Saugi ir sklandi darbo aplinka
„SOL“ techninių sistemų priežiūra užtikrins, kad jūsų pastato sistemos visada būtų geriausios būklės. Mūsų 30 technikų komanda prižiūri elektros, vėdinimo, vandentiekio ir kanalizacijos sistemas, užtikrindami, kad jos veiktų saugiai ir sklandžiai.

Optimalus patalpų mikroklimatas ištisus metus
Šildymo, vėsinimo ir vėdinimo sistemų priežiūra padeda visus metus palaikyti optimalų patalpų mikroklimatą ir užtikrinti švarią bei sveiką darbo aplinką. Prižiūrimos sistemos tarnauja ilgiau, todėl sumažėja remonto ir keitimo poreikis.

Didžiausias sistemų patikimumas
„SOL Baltics“ eksploatavimo priežiūra ir elektros įrenginių eksploatavimas užtikrina saugų sistemų veikimą ir atitiktį teisiniams standartams. Mūsų visapusiškas techninių sistemų priežiūros sprendimas padės jums sutaupyti laiko ir pinigų, nes teiksime patogias ir nesudėtingas paslaugas. Esame pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir pasirengę greitai reaguoti.

Kvalifikuota komanda ir standartus atitinkanti kokybė
„SOL“ profesionalų komandą sudaro aukštos kvalifikacijos specialistai, kurie kiekviename darbo etape laikosi tarptautinių standartų. Mūsų ISO sertifikatai patvirtina mūsų įsipareigojimą užtikrinti kokybę, aplinkos apsaugą ir darbo saugą. Mūsų patyrę specialistai naudoja naujausias technologijas ir priemones, kad galėtų teikti patikimas ir aukštos kokybės paslaugas. Mūsų partneriai yra kruopščiai atrenkami, kad jiems būtų priimtinos mūsų vertybės ir kokybės standartai.
Susipažinkite su mūsų inžinierinių sistemų priežiūros paslaugų teikimo taisyklėmis.

Konstrukcijų saugumas prasideda nuo patikros
Reguliari pastato vidaus ir išorės konstrukcijų patikra padeda užtikrinti saugumą, atitiktį esminiams pastato reikalavimams ir prailginti pastato tarnavimo laiką. Tikriname vidines ir išorines atitvaras, stogus, balkonus, laiptines, fasadus, langus, duris, visas laikančiąsias konstrukcijas ir pan.

Pastebime rizikas dar prieš joms atsirandant
Nustatome matomus pažeidimus – įtrūkimus, drėgmės prasiskverbimo padarinius, nusidėvėjimą ir galimą pavojų pastato konstrukcijoms ir kitiems pastato elementams. Mūsų specialistų patikros padeda užkirsti kelią rizikoms ir išvengti didelių išlaidų.

Patikra su aiškiu veiksmų planu
Po patikros gausite išsamią ataskaitą su nuotraukomis ir konkrečiomis rekomendacijomis. SOL techninės priežiūros specialistai laikosi teisės aktų reikalavimų ir bendradarbiauja su pastato atsakingu asmeniu ar administratoriumi.

Atliekame įvairių komercinių patalpų techninių sistemų priežiūrą
Techninių sistemų priežiūra paprastai užsakoma kaip kompleksinis sprendimas. Tokios paslaugos privalumas yra tas, kad techninės priežiūros įmonė turi išsamią apžvalgą ir užtikrina bendrą įvairių pastato sistemų, pavyzdžiui, vėdinimo, vėsinimo, šildymo, vandentiekio ir kanalizacijos, priešgaisrinės saugos ir elektros sistemų, veikimą.
Dažniausiai užduodami klausimai
Techninių sistemų techninė priežiūra yra labai svarbi siekiant užtikrinti ilgalaikį pastatų patikimumą ir energinį efektyvumą. Dažniausiai užduodami klausimai padeda atsakyti į praktines problemas ir pateikia gaires dėl techninės priežiūros ir avarijų prevencijos.
Kas yra sistemų techninė priežiūra ir kodėl ji svarbi?
Techninė priežiūra – tai reguliari pastatų ir techninių sistemų (pvz., šildymo, vėdinimo, elektros sistemų, vandentiekio, kanalizacijos ir t. t.) priežiūra ir stebėsena, siekiant užtikrinti efektyvų ir saugų jų veikimą. Reguliari techninė priežiūra užkerta kelią gedimams, prailgina įrangos eksploatavimo laiką ir padeda išvengti brangiai kainuojančių gedimų.
Kaip dažnai reikėtų atlikti techninių sistemų priežiūrą?
Techninės priežiūros intervalas įvairiose sistemose skiriasi. Mūsų patyrusių specialistų komanda padės jums sudaryti jūsų nekilnojamojo turto techninių sistemų žemėlapį ir nustatyti pagrįstus techninės priežiūros intervalus, atsižvelgiant į pastato ypatumus.
Kada laikas keisti, o ne remontuoti technines sistemas?
Jei sistema tampa nepatikima arba jei remonto dažnumas ir išlaidos ima viršyti naujos sistemos kainą, verta pagalvoti apie įrangos pakeitimą. Paprastai rekomenduojama senesnes nei 15–20 metų sistemas (pvz., šildymo sistemas) keisti naujesnėmis.
Kaip išvengti gedimų ir sutrikimų?
Norint išvengti gedimų, būtina reguliari sistemų priežiūra ir stebėsena:
- Stebėsena ir diagnostika: Stebėsenos sistemos turėtų būti naudojamos siekiant iš anksto įspėti apie problemas.
- Techninės priežiūros grafikas: Laikykitės techninės priežiūros grafiko, į kurį įtrauktos reguliarios patikros ir būtinas remontas.
- Prevencinė priežiūra: Net ir nedidelius gedimus, jei jie aptinkami, reikia nedelsiant pašalinti, kad būtų išvengta didesnių problemų.
Ar techninė priežiūra gali padėti pagerinti energijos vartojimo efektyvumą?
Taip, reguliari techninė priežiūra padeda užtikrinti, kad sistemos veiktų maksimaliai efektyviai. Pavyzdžiui, išvalytos vėdinimo sistemos sunaudoja mažiau energijos, o gerai veikiančios šildymo sistemos efektyviau šildo pastatą. Dėl to sumažėja energijos sąnaudos ir pailgėja sistemų tarnavimo laikas.
Kaip planuojate didelio pastato techninės priežiūros organizavimą?
Įvairių sistemų techninę priežiūrą valdo programa, kuri automatiškai sudaro techninės priežiūros tvarkaraščius pagal suderintą techninės priežiūros planą, išsaugo techninės priežiūros istoriją ir skaidrumą.
Ar teikiate energinio efektyvumo patikros ir audito paslaugas? Ką galima tikėtis iš šios paslaugos?
Taip, teikiame. Mūsų energinio efektyvumo patikra ir auditas apima išsamią pastato vėdinimo, oro kondicionavimo, šildymo, šaldymo sistemų ir izoliacijos analizę. Dažniausiai dirbame su komerciniais pastatais, tokiais kaip prekybos centrai, mokyklos, biurai ir SPA centrai. Po patikros pateikiame aiškią ataskaitą, kurioje nurodomi aptikti sistemų veikimo efektyvumą mažinantys atvejai – pavyzdžiui, prasta izoliacija, netinkami ŠVOK nustatymai ar neišnaudotos energiją taupančios sistemos – bei pateikiame praktinius sprendimus, kaip pagerinti pastato efektyvumą ir sumažinti energijos sąnaudas.
Kaip pastatų automatizavimas padeda pagerinti komfortą, energinį efektyvumą ir saugumą?
Pastatų automatizavimas leidžia išmaniai valdyti tokias sistemas kaip ŠVOK, apšvietimas, praėjimo kontrolė, o taip pat optimizuoti energetinių resursų naudojimą. Tai pagerina pastato veikimą, sumažina energijos sąnaudas bei padidina komfortą ir saugumą. Automatizavimą galima pritaikyti tiek naujuose, tiek esamuose pastatuose. Siūlome tiek konsultacijas, tiek pilną sprendimų įgyvendinimą, taip pat užtikriname mokymus ir pagalbą, kad klientams būtų paprasta ir efektyvu naudotis sistema.
Rekomenduojami techniniai darbai pagal metų laikus:
(Spustelėkite rutuliuką, kad pamatytumėte rekomenduojamus darbus)
Sausis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Liekamąja srove valdomų jungtuvų tikrinimas (1 kartą per metus)
- Priešgaisrinių sklendžių tikrinimas (1 kartą per metus)
- Ventiliacijos sistemų priežiūra
Vasaris
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Gesintuvų stebėjimas
- Gesintuvų patikrinimas (1 kartą per metus)
- Kasmetinė pastato automatikos sistemų priežiūra
- Kasmetinė saulės energijos plokščių priežiūra
Kovas
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- ATS, apsaugos ir stebėjimo sistemų priežiūra
- Stogo ir nuotekų sistemos tikrinimas
- Pastato konstrukcijų tikrinimas
- Kasmetinis elektros sistemos patikrinimas ir priežiūra
Balandis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Stogo ir nuotekų sistemos patikrinimas
- Vėsinimo sistemų priežiūra
- Apsaugos nuo žaibo ir įžeminimo grandinės patikrinimas
- Purkštuvų sistemos priežiūra
- Ventiliacijos sistemų priežiūra
Gegužė
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Stogo ir nuotekų sistemos patikrinimas
- Gesintuvų stebėjimas
- Laikančiųjų konstrukcijų tikrinimas
- Šildymo sistemų priežiūra
Birželio mėn
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Sklypo įrenginių priežiūra
- ATS, apsaugos ir stebėjimo sistemų priežiūra
- Kasmetinė generatoriaus techninė priežiūra
- Vidaus patalpų priežiūra
Liepa
- Vėdinimo sistemų priežiūra
- Vandentiekio ir kanalizacijos sistemų priežiūra
- ATS, apsaugos ir stebėjimo sistemų priežiūra
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
Rugpjūtis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Sklypo įrenginių priežiūra
- Šildymo sistemų priežiūra
- Gesintuvų stebėjimas
- Kaminų techninė priežiūra
Rugsėjis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Stogo apžiūra
- Lietaus latakų tikrinimas
- ATS, apsaugos ir stebėjimo sistemų priežiūra
- Vidaus patalpų priežiūra
Spalis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas ir kasmetinis akumuliatoriaus testas
- Apsaugos nuo žaibo ir įžeminimo grandinės patikrinimas
- Lietaus latakų tikrinimas ir valymas žiemą
- Ventiliacijos sistemų priežiūra
- Vėsinimo sistemų priežiūra
Lapkritis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Gesintuvų stebėjimas
- Vidaus patalpų priežiūra
- Kasmetinė pagrindinio padalinio skydo techninė priežiūra
- Vandens ir kanalizacijos sistemų priežiūra
Gruodis
- Apsauginio apšvietimo tikrinimas
- Pastato ir stebėjimo automatikos valdymas
- Kasmetinė ATS, apsaugos ir stebėjimo sistemų priežiūra
- Ventiliacijos švaros patikrinimo aktas Priešgaisrinės apsaugos tarnybai
Daugiau nei 700 patenkintų klientų
Bendradarbiaujant su „SOL“ sumažėjo poreikis spręsti kasdienius priežiūros klausimus. „SOL“ paslaugos nekelia rūpesčių ir yra patikimos, o tai ypač svarbu srityje, kurioje problemos gali greitai susikaupti.
Sėkmingam bendradarbiavimui labai svarbus bendravimas, o mūsų komandų bendravimas buvo veiksmingas. „SOL“ komanda reaguoja operatyviai, yra profesionali ir greitai sprendžia bet kokias problemas.
„Audentes“ ir „SOL“ bendradarbiauja ne tik dėl įprasto valymo ar iššūkių sprendimo, bet ir dėl prevencijos bei lankstumo. Kai reikia atlikti specialų valymą arba tvarkyti varžybose ir renginiuose, kurie netelpa į įprastą darbo grafiką, „SOL“ visada pasirengusi padėti. Pagalba pasiekiama vos vienu telefono skambučiu.
„SOL“ ekologiški sprendimai, tokie kaip valymas be cheminių medžiagų ir biologiškai skaidžios medžiagos, padeda siekti mūsų tikslų.






