INSTA800 standarto naudojimo privalumai

12. lapkričio 2020

„SOL Baltics“ Latvijoje dalyvauja projekte „Efektyvus, poreikiais pagrįstas valymas“ (INSTA 800) (Cost Effective, Need Based Cleaning – INSTA 800). Būdami projekto dalimi partneriai iš septynių Europos šalių sukūrė INSTA 800 standartines gaires.

Projekto partneriai kartu sudarė sąrašą privalumų, kuriuos paslaugų teikėjai ir paslaugų pirkėjai gaus pasirinkę INSTA 800.

Paslaugų pirkėjai:

  • Mažiau nusiskundimų – sumažėja paslaugų pirkėjų darbo krūvis, nes yra mažiau nusiskundimų ir mažiau laiko skiriama valymo problemoms spręsti.
  • Užtikrinama geresnė patalpų oro kokybė, sekant dulkių kiekį.
  • Turto vertės išlaikymas – švaros palaikymas taip pat atlieka svarbų vaidmenį išsaugant turto vertę.
  • Sprendžiamos ir kitos su aptarnavimu nesusijusios problemos – sistemingai renkant informaciją problemos sprendžiamos ir už paslaugų ribų (pastebima, jei reikia ką nors patobulinti, kad patalpų vartotojai turėtų būti atsargesni, atlikti specialius darbus ir pan.).

Paslaugų tiekėjai:

  • Sumažėja koreguojančių veiksmų poreikį – darbuotojams suteikiamos žinios, kaip reikiamu laiku atlikti reikiamus veiksmus. Pavyzdžiui, trūkumus galima pašalinti prieš tai, kai klientas pareikš, kad jis nepatenkintas valymo kokybe.
  • Žinios yra perduodamos – INSTA 800 objekto žinios taip pat perduodamos kitiems objektams, kuriuose nevykdoma veikla pagal INSTA 800. Pagrindinį principą – švarą sukuria valymas bendrąja prasme, o ne valymo veiklos intensyvumas – gali būti taikomas visose patalpose.
  • Padidėja valymo paslaugų profilis – matomas kliento pasitenkinimas; pastebima valymo tarnybos kompetencija.

Taip pat paskaitykite, apie ką apie INSTA 800 mano „SOL Latvia“ vadovas Kurmetas Vasseris:

INSTA 800 sukuria pasitikėjimo vertą bendradarbiavimo pagrindą tarp kliento ir paslaugų teikėjo, nes galima susitarti ir apibūdinti pasitikėjimo pažeidimo pasekmes. Norint taikyti INSTA 800 reikia išmanančio kliento, kuris vertina švarą ir yra pasirengęs investuoti laiką ir energiją jai palaikyti, kad sutaupytų laiko ir nervų sprendžiant galimus ginčus ir nesusipratimus.

Standartas suteikia valymo tarnybos darbuotojui tikrą vaizdą apie objekto valymą, darbo rezultatus ir galimą plėtros veiklą. Valymo paslaugų darbuotojams lengviau paaiškinti, ko tikimasi, nes rezultatų lūkesčiai aprašomi ir suderinami kokybės profilyje.

Vadovaujantis INSTA 800 lengva patikrinti paslaugos kokybę ir pateikti atsiliepimus valymo personalui, nes kokybės reikalavimai yra vienodi per visą sutarties laikotarpį ir nepriklauso nuo inspektoriaus asmenybės.

Paslaugos kainą lengviau apskaičiuoti, nes kliento lūkesčiai dėl kokybės ir paslaugos turinio yra konkrečiai aprašyti. 

Skaitykite apie šį projektą plačiau: https://sol.lt/news/sol-dalyvauja-tarptautiniame-projekteinsta800/.